דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שתלים דנטליים טכנולוגיה של כאן ועכשיו 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2443 פעמים ]

תחום השתלות השיניים הוא תחום שהתפתח רבות בעשורים האחרונים, יחד עמו התפתחו תחומי רפואת שיניים רבים אחרים שקשורים באסתטיקה.

שתלים דנטאליים הם הפיתרון המושלם לבעיות שיניים פגומות ולבעיות שיניים חסרות. השתלת שיניים מהווה פיתרון בריאותי וזאת משום שהיא מקלה על הלעיסה אך בסופו של דבר מדובר בפיתרון אסתטי.

אז מהו שתל דנטאלי?

שתל דנטאלי הינו אביזר דמוי בורג אותו מכניסים לתוך החניכיים. הוא משמש למעשה כשורש מלאכותי לשן תותבת, לכתר או לגשר שימלאו את מקומן של שיניים חסרות.

לפעמים טיפול שתלים בשיניים אורך כמה חודשים. במרבית הפעמים יידרש המטופל לעבור שני טיפולים במרחק כמה חודשים אחד מהשני בהם בשלב ראשוני יושתל הבורג (זהו שתל דנטלי) בחניכיים ורק לאחר תקופת החלמה מורכב השתל על הבורג וזאת במידה והגוף לא דחה את השתל. אם אין מספיק חומר לביצוע השתלת השתל הדנטאלי יש לבצע השתלת עצם בלסת.

ההחלטה האם מטופל צריך שתלים דנטלים היא החלטה של הרופא העוסק בתחום שיקום הפה שעורך צילומי רנטגן וסי טי של הפה כדי לבדוק האם המטופל מתאים להשתלה. לאחר האבחון הוא קובע איזה זה טיפול הכי מתאים למטופל.

יש כמה סוגים של שתלים דנטאליים שכל סוג מתאים למקרה ספציפי. חשוב שהשתלים יהיו איכותיים ובעלי תו תקן אמריקאי מחמיר.

ניתן לומר שבמרבית מהמקרים שתלים דנטאליים עמידים יותר משיניים טבעיות ובהחלט ניתן לומר זאת בהשוואה לשיניים תותבות. מדובר בתחושה טבעית של שן ולאחר תקופת הסתגלות קצרה במיוחד המטופל חש כאילו זו השן הטבעית שלו.

ועכשיו לעניין הסיכונים: השתלות שיניים כמו כל טיפול אסתטי או רפואי אחר טומנים תופעות לוואי וסיכונים אפשריים, יכולים להופיע זיהומים, כאבים, נפיחויות, דחיית השתל ועוד. חשוב לציין כי ככל שתטיבו לבחור רופא מטפל כך תימנעו יותר מאפשרות של סיבוכים או תופעות לוואי.

ומה הקשר בין הרמת סינוס לשתלים דנטאליים?

חשוב להבין כי שתלים דנטאליים מיוצרים בדרך כלל באורך של עשרה מילימטר עד חמישה עשר מילימטר והם מושתלים בתוך עצם הלסת. מה עושים במקרה ועצם הלסת לא עבה מספיק? 

הפיתרון המתאים ביותר כיום להשתלת שיניים בלסת שאינה מספיק עבה היא על ידי השתלת עצם על גבי הסינוס והרמתו. פעולה זו מבוצעת זמן מה לפני השתלת שיניים והיא למעשה מכינה את הבסיס להשתלה.

ולסיכום: השתלת שיניים היא הליך שמשפר את איכות חייהם של אלפי אנשים מידי שנה ואין ויכוח לגבי מידת התועלת שלו. יש לוודא כי הטיפול מבוצע במרפאה מבוקרת ונקייה עם צוות רפואי מיומן ועל ידי רופא בקיא ובעל מוניטין בתחום.

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולבוא אלי לבדיקה ואבחון מקצועיים הנסמכים על יותר מ-25 שנות ניסיון ברפואת שיניים מתקדמת, שתלים דנטליים, השתלות שיניים וטיפולי שיניים מורכבים. צלצל 03-6050889

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב